STRATEGIA I KREACJA

Każdy biznes, rodzaj działalności czy typ wydarzenia wymaga innych działań marketingowych. Dotyczy to zwłaszcza w Rosji, bo nie zawsze przekaz reklamowy skuteczny w Polsce sprawdzi się na Wschodzie.

 

Nasi eksperci przygotują optymalną strategię i zaproponują rozwiązania kreatywne dopasowane do wrażliwości Rosjan. Tylko taka reklama podkreśli przewagi konkurencyjne polskiej firmy lub instytucji i pomoże zdobyć bogatych rosyjskich Klientów.


Cały czas monitorujemy rynek i zdobywamy wiedzę o rosyjskich klientach. Oto wnioski z badania ankietowanego, które przeprowadziliśmy wśród mieszkańców Kaliningradu przy okazji jednej z naszych kampanii:  Otwiera wewnętrzny odsyłacz w aktualnym oknie(zobacz CASE STUDY)

 

Oto wnioski:

Rosjanom podczas wizyt w Polsce zwykle towarzyszy stres związany z barierą językową i odmiennościami kulturowymi. Dlatego działaniem wygrywającym emocje naszych sąsiadów i przywiązującym ich do marki jest marketingowy ukłon w stronę odbiorców kampanii reklamowych w Rosji.

 

REKOMENDUJEMY skuteczne zabiegi z pogranicza psychologii i marketingu:
+ rosyjskojęzyczna obsługa / część personelu (przynajmniej w weekend)
+ materiały informacyjno-promocyjne w jęz. rosyjskim
+ elementy oznakowania wewnętrznego w jęz. rosyjskim

+ zakładka lub strona internetowa po rosyjsku
+ drobny element wystroju punktów obsługi Klienta np. matrioszka w widocznym miejscu
+ element w garderobie personelu np. mała flaga polsko-rosyjska w klapie
+ promocje, systemy benefitów dla Rosjan, np. kupony rabatowe, karty lojalnościowe itp.
TO SPOSÓB NA „ZDOBYCIE SERC” ROSYJSKICH KLIENTÓW!

 


ODRADZAMY reklamę w Rosji za pośrednictwem polskich mediów:

- problemy z wwozem (granica) i kolportażem materiałów drukowanych w Polsce
- nieufność rosyjskiego odbiorcy do „obcych” źródeł reklamy
- trudna weryfikacja skuteczności
- polskie marki prasowe są nieznane w Rosji
- brak komplementarności narzędzi w jednym miejscu
- niedoskonałe tłumaczenia materiałów reklamowych i promocyjnych
- brak znajomości mentalności konsumenckiej Rosjan
TO WSZYSTKO PRZEKŁADA SIĘ NA NIEWIELKĄ SKUTECZNOŚĆ REKLAMOWĄ POLSKICH MEDIÓW NA RYNKU ROSYJSKIM